maandag 2 april 2012

nagekomen video's grappen&grollen in de achterhoek

ik kreeg gisteren de video beelden niet geupload, dus nu maar even in een apart bericht...

op de beelden zie je hoe we ons vermaken in het het restaurant in Ruurlo, hoe we allemaal weer opgelucht ademhalen na een ingelaste plaspauze (hoewel je zou kunnen denken dat de natte rug van Nico een teken was dat die pauze voor hem net te laat kwam) en hoe Wim altijd weer een gaatje denkt te zien om zijn roets te parkeren.....




1 opmerking:

  1. Hey Lorenz,

    Die natte rug van mij is geen teken dat de pauze te laat kwam of dat ik te hard moet werken. Ik rijd nog met het standaard rainbow matje, heb al een ventisit liggen maar zit nog geen klittenband aan.

    Maar belangrijkste ik heb al na een meter of vier een natte rug :( heel verschrikkelijk maar niks aan te doen. Ja een anti zweet operatie waarbij iets gedaan word met zweetklieren of de zenuwen die het zweten aansturen. Gevolg is dat ik daar nooit meer zou kunnen zweten maar ook dat is niet zonder risico's.
    Tot nog toe heb ik maar besloten om het te accepteren en ermee te leren leven, al lijkt het soms wel een zwembad.

    gr
    Nico

    BeantwoordenVerwijderen